Доставка та оплата

Замовлення можна оформити наступними способами:

- через форму на сайті (доступно тільки для зареєстрованих користувачів)

- за телефоном

- в офісі

Специфіка замовлення

Всі замовлення оформлюються кількісно (в штуках). Інформація про кількість і склад упаковок і коробок з'ясовуйте у менеджера з кожної конкретної моделі.

Як виняток, ми надаємо можливість замовити кілька одиниць товару одного кольору, але не більше, ніж міститься в одній упаковці (від 5-и одиниць)

Мінімальна сума оптового замовлення складає 20 одиниць одного з брендів на суму від 10000 грн
Порядок обробки замовлення

Ви оформлюєте замовлення і відправляєте його нам;

У порядку черги ми перевіряємо наявність обраних вами товарів, збираємо і оформляємо замовлення;

Після цього ми направляємо вам рахунок для оплати замовлення;

Після отримання підтвердження оплати за рахунком замовлення відправляється за вказаною вами адресою.

Ми знаходимось в м. Одеса Генуезька 3а

ОПЛАТА:                                                                                                          

Розрахунок здійснюється шляхом банківського переказу зазначеної суми в гривнях згідно з виставленими рахунками на наш розрахунковий рахунок у КБ "Приватбанк"

А також ми можемо відправити вам товар післяплатою. При виборі цього способу оплати, в момент отримання посилки необхідно оплатити вартість товару, а також пересилання грошових коштів в м.Одеса (при пересиланні коштів стягується комісія в розмірі 2% від суми замовлення)

Підтвердження вашого замовлення відправляється вам на електронну скриньку. Отримати більш детальну інформацію про замовлення ви можете за телефоном: (068) -773-08-07, (067) -771-31-14

 ДОСТАВКА :                                                                                          

Здійснюється через:

-Нову Пошту,

-Делівері

-Автолюкс

-Можливий самовивіз або передача на автобус з водіями з ринку 7-й кілометр.

- Усі роздрібні замовлення відправляються тільки службою "Нова Пошта"

Я можу обміняти або повернути товар?


Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка переконайтеся що:

  • товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки 
  • збережені всі ярлики і заводське маркування

Обмін або повернення товару здійснюється тільки в тому випадку якщо умови експлуатації не порушені.

У разі невідповідності товару ви можете зробити повернення товару в 14-денний термін відповідно до правил повернення товарів, придбаних в нашій компанії. Зверніть увагу, що до повернення не приймаються товари, що втратили товарний вигляд або цілісність упаковки, а також з будь-якими слідами використання і експлуатації!

Що ви не можете повернути?


На жаль, ми змушені відмовити в поверненні або обміні, в наступних випадках:

  • Вироби, які були пошкоджені (виключаючи заводський брак)
  • Вироби, які мають сліди використання
  • Індивідуальні замовлення, зроблені на вимогу замовника
  • Вироби після 14 днів з дня продажу, не можуть бути прийняті для повернення або обміну
  • Вироби, які змінили свій колір або через перебування в басейні (вплив хімічних речовин), або інших зовнішніх факторів
  • Ви можете відправити товар назад за допомогою служби доставки. Якщо у товару збережений товарний вид і упаковка, ми обміняємо його вам, або повернемо гроші.

Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого товару і упаковки.


Передзвоніть мені